
اول از همه ....اره دیگه رهاشدید ..................بسه دیگه از بس درس خوندید امروز بعدازظهر همه اژاد شدن حالا وقته اینه که همه و کسایی که نبودن تلافی این روزایی ک نبودن رو در بیارنمنتظرتون هستم...ارزوی قبولی و موفقیت برای همه دوستان ...از فردا اینجا باید شلوغ بشه وگرنه شماها مسئول هستید نسبت به من اگه اتفاقی برام بیفته گفته باشم... نوشته شده در جمعه 16 تیر 1396 ساعت 01:40 ب.ظ توسط داداشی.....
ادامه مطلب