یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود . در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم سا
سال 1398 ...عیدتون مبارک
سلام
عیدتون مبارک 

(روبوسی عید بودا)قبلا لحظه سال تحویل برای همه چه اونایی که همیشه همراه ما بودن و چه اونایی که نبودن و چه اونایی که خیلی خیلی برام عزیزن بهترین آرزو ها و شاد باش ها و سالی پربرکتی ارزو کردم و ان شالله به هرچی که میخواهید برسید...
براتون ارزوی سلامتی و شادی دارم .سال خوبی رو اغاز کرده باشید و تا اخر سال به شادی و شادکامی بگذره براتون .
دوستتون دارم .مراقب خودتون باشید .عیدتون مبارک ....
نوشته شده در چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 09:17 ب.ظ توسط داداشی.. . نظرات | |
zendeghimon-ghese-nist...
ما را در سایت zendeghimon-ghese-nist دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 11 فروردين 1398 ساعت: 17:08