سال 1398 ...عیدتون مبارک

خرید بک لینک

یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود . در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم سا

سال 1398 ...عیدتون مبارک
سلام
عیدتون مبارک (روبوسی عید بودا)

قبلا لحظه سال تحویل برای همه چه اونایی که همیشه همراه ما بودن و چه اونایی که نبودن و چه اونایی که خیلی خیلی برام عزیزن بهترین آرزو ها و شاد باش ها و سالی پربرکتی ارزو کردم و ان شالله به هرچی که میخواهید برسید...



براتون ارزوی سلامتی و شادی دارم .سال خوبی رو اغاز کرده باشید و تا اخر سال به شادی  و شادکامی بگذره براتون .
دوستتون دارم .مراقب خودتون باشید .

عیدتون مبارک ....


نوشته شده در چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 09:17 ب.ظ توسط داداشی.. . نظرات | |

zendeghimon-ghese-nist...

ما را در سایت zendeghimon-ghese-nist دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 11 فروردين 1398 ساعت: 17:08

صفحه بندی