¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست،
پس برخیز تا چنین مردمی بگریند ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
نصف اشباهاتمان ناشی از این است که
وقتی باید فکر کنیم، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم، فکر می کنیم
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
همیشه در زندگیت جوری زندگی کن که
"ای کاش"
تکیه کلام پیریت نشود
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
مشکلات امروز تو برای امروز کافی ست،
مشکلات فردا را به امروز اضافه نکن ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
اگر حق با شماست، خشمگین شدن نیازی نیست
و اگر حق با شما نیست، هیـچ حقی برای عصبانی بودن ندارید ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ما خوب یاد گرفتیم در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهیها،
اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه زندگی کنیم
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
فریب مشابهت روز و شب*ها را نخوریم
امروز، دیروز نیست
و فردا امروز نمی*شود ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
یادمان باشد که : آن هنگام که از دست دادن عادت می شود
به دست آوردن هم دیگر آرزو نیست ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
برای دوست داشتن وقت لازم است،
اما برای نفرت
گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
گاه در زندگی، موقعیت هایی پیش میآید که انسان
باید تاوان دعاهای مستجاب شده خود را بپــردازد.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد
اما هر وقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند: "مگه کوری؟"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی،
بدان که زندگی می کنی ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
برای زنده ماندن دو خورشید لازم است؛
یکی در آسمان و یکی در قلب ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا
زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند
امـا آنچه خوب است همیشه زیباست ...
نوشته شده در یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 08:04 ب.ظ توسط داداشی.. . نظرات | |
zendeghimon-ghese-nist...
ما را در سایت zendeghimon-ghese-nist دنبال میکنید
برچسب: زندگی,دوباره, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 21:41