سلام ..
عیدتون مبارک ...
متاسفانه به دلیلی همه لینک های وبم حذف شد ،با تلاش مجدد تا الان حدودی از لینک ها و آدرس ها رو پیدا و دوباره ثبت کردم ،از دوستان قدیمی و جدید خواهش مبکنم اگه لینک وبتون نیست ، لیکنتون رو برام بفرسید تا ثبت کنم.
همه چیز در سکوت مطلق سپـــــری میشه و هرزگاهی صدای اگزوز ماشین این سکوت رو درهم میشکند،
دیدی گاهی وقت دلت یه حرفایی داره اما نمیتونه بیرون بریزه ، کسی نیس باهاش حرف بزنی ، اونوقته که دلت میگیره و توی تنهایی خودت بسر میبری ،
دوستای خوبم میتونم یه خواهشی ازتون داشته باشم، دوست دارم تک تک شما ، کسانی که بهم ارادت دارن ومن مخلصشون هستم پبچه ها برام دعا می کنید به آرزوم برسم ، برای همه تون همیشه آرزو و دعا داشتم میتونم الان فقط برای یبار ازتون خواهش کنم برام آرزو کنید به آرزوم برسم .التماستون میکنم برام آرزو کنید...
دوستتون دارم به اینکه هیچکدومتون رو هیچ وخ ندیدم....
شب خوبی داشته باشید
zendeghimon-ghese-nist...
ما را در سایت zendeghimon-ghese-nist دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 0:01