به تلخــــــی جدایـــــــــــــی...

خرید بک لینک

سلام دوستان همیشگی من...

امیدوارم حال همگی خوب و دور از بلا باشد

عیدتون مبارک ...طاعات و عباداتتون قبول درگاه خدا

خیلی چیزا بدهکارم از جمله تبریک عید نوروز ، اعیاد شعبانیه و دلنوشته های زیادی که باید نوشته میشد و  بروی این صفحه مجازی نمایان نشد

امیدوارم زندگی بروفق مرادتون باشد

تنها نوشته ایی که بعد از مدتها میتونم بنویسم این است که :

خاطرات خوب و بد و شیرین و تلخ توی این دنیای مجازی باهم داشتیم و تا جایی که امکان داشت بودنم فقط بخاطر کمک به دوستانم بود اما ممکنه در بین این خاطرات برکسی حقی و ظلمی کرده باشم ، از همه کسانی که من رو میشناسند و من رو دنبال میکردند و میکنند خواهش میکنم بدیها مو ببخشید و حلالم کنید .

براتون دعا مکینم همیشه سلامت باشید و راه خوشبختی در زندگیتون باز بشه و همیشه شاد و خندون باشید و به آرزوهاتون برسید .

شعار من همیشه این بوده که : هیچ وقت و هیچ کجا چ دنیای واقعی و چه مجازی به کسی اعتماد نکنید و فقط به پدر و مادرتون اعتماد داشته باشید .

مراقب خودتون و خوبی هاتون باشید .

پ ن :

              پست دوم وب رو مرور کنید .

                                                                                                                         دوستدار شما : داداشی

                                                                                                                                       1399/03/04


نوشته شده در چهارم خرداد 99 ساعت 19:55 توسط داداشی.. . نظرات | |

zendeghimon-ghese-nist...

ما را در سایت zendeghimon-ghese-nist دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 3:30

صفحه بندی