
سلام به همه عزیزان و دوستاناول از همه تقدیر و تشکر میکنم بخاطر حضور در جشن و شادی ما، که هدیه ارزشمندی بود حضورتون برای ما ، زمانی میرسه که این هدیه ارزشمند رو تقدیم میکنم به دخترم از طرف شما دوستای گل. ان شالله بتونم توی شادی هاتون جبران کنم.دوم از همه اینکه شاید این پست با کلمه شایدها درآمیخته شود و ممنون میشم با حوصله و علاقه حرفامو بخونید البته میدونم کسانی ک من براشون مهم باشم میخون...
ادامه مطلب