جذابیت .. نظر سنجی 2

خرید بک لینک
جذابیت .. نظر سنجی 2


چی میتونم بنویسم که جذاب باشه هم برای خودم هم برای بازدیدکننده هام..image
رفته بودم توی یه وبی ، نوشته بود این چکاریه که از هم کپی میکنیم و وبسایتمون رو به روز میکنیم، واسه اولین بار بصورت خاطره نوشته دستو پا کرده بود ..image
اولا من که تاحالا از وبلاگی چیزی کپی نکردم یه چند باریم خاطره نوشتم ولی چیزی به ذهنم خطور نکرد که چیکارکنم . انگار تمام کلمه های جذاب دنیا تموم شده و دیگه چیزی نیس فکرکنم اینم تقصیر دولت باشه حالا دولتم نه تقصیر حکومت، image اگه روح و روانمون آروم بود همه چیز جذاب بود ...image
میدونم الانم کسی این نوشته رو نمیخونه الکی مثلا میاد نظر میزنه به به عالییی بود ، اصلا خوندی که میگی عالییی بود ..بگذریم ..داشتم میگفتم که جذابیت ها تموم شده مثلا ،توی زندگی جذابیت واسه هرکسی یه چیزی معنی میشه ....image


تو زندگی شما شاید غم باشه ، شاید آرامش باشه ، شاید دلخوشی باشه ، شاید دردسر باشه ، یا هر چیزی دیگه ،جذابیت برای شما چجوری معنی میشه ..؟imageimage
نوشته شده در دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 07:54 ب.ظ توسط داداشی.. . جذابیتتون چیه ...؟ | |
zendeghimon-ghese-nist...

ما را در سایت zendeghimon-ghese-nist دنبال می‌کنید

برچسب: جذابیت, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 21:41

صفحه بندی